Sensolin gulve | Information | Kundepolitik | Terms
Kundepolitik
Vi holder tiderne
Ved første givne mulighed, dog senest en uge efter kunden ringer, skal vi ud og gøre måltagning.
Tilbud afleveres gerne på stedet, så kunden med det sammen ved hvad det koster.
Skriftlige tilbud sendes efterfølgende hvis det ønskes.
Ved større arbejder kan det dog være at vi skal hjem og regne lidt på tingene, så vi er sikker på kunden får den bedste pris fra os.
Prisen skal holde
Vigtigt for os er, at prisen SKAL holde. Ikke noget med ekstra regninger på ting der sagtens kunne være medregnet fra starten.
Vi overholder aftalerne
Sensolin sætter stor ære i, at overholde sine aftaler og skulle det ske at vi bliver forsinkede til en aftale, informere vi altid kunden og ligeledes ringer vi altid tilbage på telefonbeskeder.
Kvalitet
Sensolin handler kun med godkendte kvalitetsvare, så vi er sikre på at vore færdige produkt er i højste kvalitet.
Reklamationer
Ved reklamationer skal Sensolin Gulvmontering altid informeres inden regning sendes til kunde.
Gælder det det reklamationer som opstår efterfølgende, skal vi informeres så snart de opstår. Dette for at beskytte kunden, så evt. reparation kan igangsættes hurtigst mulig.
Undlader kunden at give besked om en fejl, mere end en måned efter dens opståen. Kan Sensolin Gulvmontering ikke garantere fejlens fulde reparation, i det der kan ske følgeskader af en fejl ikke reporteret i tide.
Sensolin Tømrer og gulvfirma ivs .. Voldgade 9. 4760 Vordingborg direkte nummer:40 46 62 76 *